sobota, 2 marca 2013

March is here ...

Już mamy marzec!!!!!. Poranki coraz jaśniejsze, słoneczne dni i piękne wieczory. Mijający tydzień był słoneczny i ciepły. temperatury ponad 4 stopnie na plusie. Niestety, jest jeszcze bardzo dużo śniegu, który się topi i jest ślisko.
Poza tym, to ciągle pracuję i nie mam za bardzo czasu na treningi. Staram się to nadrabiac treningiem e domu na crosstrainerze albo tańcząc Zumbę. Ostatnio byłam na Stepie. Uwielbiam trening na stepie. Szkoda, że jest tylko 2 razy w tygodniu. Ja zazwyczaj jeden z tych dni pracuję na po południu, więc nie mam możliwości ćwiczenia. 
Weekend się zaczął, a ja jutro idę do pracy. Dziś trzeba wykorzystać wolny czas.

Vi har redan mars!. Morgnar allt ljusare, soliga dagar och vackra kvällar. Den gångna veckan var solig och varm. Temperaturer över 4 gradert. Tyvärr finns det fortfarande en hel del snö som smälter och är halt. 
Dessutom, jobbade jag en hel del och jag har inte alltför mycket tid att träna. Jag försöker att fånga upp hemmaträning på crosstrainer eller Zumba dans. Nyligen var jag på STEP. Jag älskar träning på STEP brädan. Det är synd att det finns bara 2 gånger i veckan. Jag är vanligtvis en av de dagar på jobbet på eftermiddagen, så jag har ingen möjlighet att träna. 
Weekend startade, och jag kommer att jobba i morgon. Idag måste jag dra nytta av fri tid.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar