czwartek, 10 października 2013

Chillout

Pierwszy dzień bez gorączki!! Jupii...
Mam już dość siedzenia w domu. Od poniedziałku nigdzie nie wychodziłam, umieram z nudów. Zaczynam nawet tęsknić za pracą. Dziwne co? To chyba wina gorączki :D
Nudne siedzenie w domu, staram się sobie jakoś uprzyjemnić z kubkiem kawy, świeczkami i gazetą z plotkami.
No nic...jutro mam zamiar wyjść na spacer. Koniec kropka.

Den första dagen utan feber! Jupii ... 
Jag är trött på att sitta hemma. Sedan i måndags har jag inte varit någonstans, jag dör av uttråkning. Jag börjar sakna till och med jobbet. Konstigt va? Jag tycker det är min feber : D 
Jag försöker göra min dag lite mer mysigt än tråkigt med en kopp kaffe, ljus och skvaller tidning. 
Oh well ... imorgon ska jag gå en promenad. Punkt slut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar