poniedziałek, 27 października 2014

Trening, trening....

Siedzę na zwolnieniu lekarskim w domu i nie mam co ze sobą zrobić. Wykorzystuję czas wolny na treningi. Trening kondycyjny na crosstrainerze i trening siłowy. Tak na zmianę. Jedyną rzeczą z którą muszę powalczyć, jest dieta. Ciężko się przestawić tak z dnia na dzień, na nowe potrawy i przede wszystkim mniejsze porcje. Zobaczymy, co z tego treningu teraz wyjdzie.

Jag är sjukskriven hemma och jag vet inte vad jag ska göra. Jag använder min fri tid för träning. Konditions träning crosstrainer och styrketräning. Var annan dag. Det enda som jag har att kämpa mot, är kosten. Det är svårt att ändra så mycket från dag till dag, med nya rätter och framför allt mindre portioner. Låt oss se vad som kommer att komma ut av träningen nu.
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar