środa, 17 grudnia 2014

Motivation

Motywacja jest i nie ma....różnie to bywa. A pewne cele sobie wyznaczyłam i chciałabym się ich trzymać.
Dzisiaj na śniadanie owsianka z czereśniami (mrożone, niestety!!), a wieczorem po pracy trening z Ewą Chodakowską.
Tak poza tym, to po raz pierwszy (ostatniego razu nie liczę, gdyż śniegu nie było dużo i od razu znikł) spadł dzisiaj śnieg!! Jest nadzieja, że będziemy mieli białe święta w Szwecji :)

Motivation finns och ibland inte....det brukar vara olika. Jag satte på mig ett mål och jag vill hålla i den.
Idag åt jag havregrynsgröt tmed körsbär till frukost (tyvärr frysta!!), och efter jobbet gjorde jag en träningsprogram med Ewa Chodakowska.
Förresten...det snöade idag för första gången (jag räknar inte sista gången då kom det bara lite snö och den försvann nästan direkt). Det finns ett hopp att det kommer att finnas snö till Jul i Sverige!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar