poniedziałek, 31 października 2011

Chora!!

Hej!

No i tak jak myślałam...JESTEM CHORA!!! jak ja tego nienawidze...człowiek nie może się ruszyć, wszystko boli i poci się jak szczur po zażyciu aspiryny ;((( Musiałam zadzwonić do pracy i wziąć chorobowe...Obecnie temperatura rośnie ponad 38 stopni...:( Dla niektórych to pewnie mało ale dla mnie to tak jak 40 stopni...Umieram..

 
Dzień minął mi trochę przyjemniej. W towarzystwie słodkich dzieciaczków Karoliny :) Czyż oni nie są słodcy?? Leżeliśmy na kanapie oglądając bajki. Scooby Doo i Angry Birds rządzą. Poźniej wpadła Karolina z chińskim jedzonkiem. Do tego kawusia i dzionek od razu lepszy! Człowiek nie myśli o chorobie...Niestety koniec tego dobrego czas pod kołdrę.


Miłego dnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar