sobota, 8 grudnia 2012

Adrians and Jareks birthday party.

Weekend dopiero co się zaczął, a ja już czuję, że się kończy. Wczoraj obchodziliśmy Adriana i Jarka urodziny. Najpierw małe after party w domu. Później wycieczka do Heron City na kręgle. Super zabawa. Zajęłam 2 miejsce. Przegrałam 1 punktem z kochaniem (dałam mu wygrać na urodziny). Po kręglach kino 5D. 10 minut filmu w pomieszczeniu z różnymi efektami i ruszającymi się siedzeniami. Ha ha do teraz boli mnie brzuch od śmiania. Pod koniec szybki drink w barze. Jak mieliśmy wracać okazało się, że nie ma żadnej taksówki!!!. Po 3 telefonach na taksówkę, udało nam się zamówić 2 samochody, które miały przyjechać za 40 min. Z nudów urządziliśmy sobie bitwę w śniegu, zjeżdżaliśmy ze zjeżdżalni na placu zabaw. Trochę zgłodnieliśmy, to na 5 min przed przyjazdem taxi zamówiliśmy jedzenie w McDonaldzie. Pojechaliśmy do nas do domu na efter party. Po 2 w nocy poszliśmy spać. Super dzień. Dziękuję wszystkim, którzy się z nami bawili za super atmosferę.

Helgen har bara börjat och jag redan känner att det är över. Igår firade vi Adrians och Jareks födelsedag. Först en liten after fest hemma. Efter det en resa till Heron City för att spela Bowling. Super kul. Jag tog 2: a plats. Jag förlorade bara med 1 poäng med älskling (jag lät honom vinna för hans födelsedag). Efter bowling 5D bio. 10 minuters film på rummet med olika effekter och de rörliga säten. Ha he det gör fortfarande ont i min mage av skratt. I slutet en snabb drink i baren. När vi skulle tillbaka, visade det sig att det inte fanns någon taxi!!!. Efter 3 telefon för en taxi, kunde vi beställa 2 bilar som hade kommit i 40 minuter. Av tråkigheten ordnade vi krig i snön, lekte på lekplatsen. Vi blev lie hungriga i 5 minuter innan taxi ankomst då hade vi beställt mat på McDonalds. Vi åkte sedan till oss för efter fest. Efter 2 am somnade vi. Super dag. Tack till alla som underhöll med oss för en bra atmosfär.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar