sobota, 1 grudnia 2012

ADVENT 1

1 grudnia i 1 tydzień adwentu. Połowa ozdób świątecznych już zawieszona, została tylko choinka. Ale to  jeszcze trochę. Dzisiaj mogłam otworzyć pierwsze okienko z mojego kalendarza adwentowego. A tam żel do dezynfekcji rąk o zapachu cytrynowym. W sam raz dla mnie co pracuje w szpitalu. Ciekawe co tam będzie jutro. Ciekawość zżera mnie od środka. Hmmm...

1 December och 1 Advent vecka. Hälften av juldekorationer redan upphängd, bara julgrane kvar. Men det är fortfarande lite för tidigt. Idag kunde jag öppna den första lucka i mitt adventskalender. Det var en desinfekteringsgel till händer med citrondoft. Perfekt för mig som har jobbet på sjukhuset. Jag undrar vad det kommer att bli i morgon. Nyfikenhet bränna mig innefrån. Hmmm ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar