poniedziałek, 3 lutego 2014

Keep Calm and Exercise

Kolejne podejście do regularnego treningu he he...może tym razem się uda na "stałe". 
Wczoraj 45 min na crosstrainerze.
Dzisiaj podwójny trening grupowy. 55 min fitness Latino i 55 min Piloxing (pilates, kondycja i box w jednym).
Zawsze jak zaczynałam trenować, to albo zachorowałam, albo coś mnie bolało...albo....i tak w kółko...
Potrzebuję wsparcia, motywacji i przede wszystkim wytrwałości...Zobaczymy co czas pokaże :)

En annan och en till försök till regelbunden träning heh heh ... kanske den här gången kommer det att vara "regelbundet". 
Igår, 45 minuter på Crosstrainer.  
I dag, dubbelpass gruppträning. 55 min kondition Latino och 55 min Piloxing (pilates, kondition och box i ett).
Varje gång jag började träna, blev jag antingen sjuk eller skadade mig, eller .... och så vidare ...
Jag behöver stöd, motivation och framför allt uthållighet ... Vi får se vad tiden utvisar :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar