czwartek, 20 lutego 2014

Poland!!!

Tak wiem!!! Nie pisałam, bo byłam na urlopie w Polsce. Miałam problem z przesyłaniem zdjęć na bloga. Ale teraz nadrobię. 
W czwartek, w dzień lotu spotykały nas same problemy....najpierw spadł śnieg, dziubek zapomniał paszportu i musieliśmy się wracać (zdążyliśmy na samolot w ostatniej chwili), miejsca parkingowe prawie wszystkie zajęte. Ale udało się....dolecieliśmy szczęśliwie do Polski. I pierwsze co zrobilam..poszlam do fryzjera pofarbowac wlosy!!!!

Ja jag vet! Jag har inte skrivit på länge, jag var på semester i Polen. Jag hade problem med att ladda upp bilder till bloggen. Men nu ska jag börja igen.  
På torsdagen, dagen för flygningen mötte oss samma problem ....för det första föll snön, älskling glömde pass och var tvungen att åka tillbaka (vi har hunnit till planet i sista minuten), parkeringplatser nästan alla upptagna. Men det gick bra till slut...:) Det första som jag gjorde var att gå till frisörren och färga håret.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar