wtorek, 28 lutego 2012

Sleep Cycle

Dzień dobry wszystkim! W Szwecji szaro, pada deszcz ale jest ciepło.
Jakieś 2 dni temu ściągnęłam sobie na Iphona fajny App. Nazywa się Sleep Cycle. Kontroluje cała fazę snu. Z mojego wynika że co chwilę się w nocy budziłam. Teraz wiem dlaczego jestem taka zmęczona gdy się budzę, pomimo że spałam 10 godzin. Polecam! Kosztuje tylko 7 koron.

God morgon alla! I Sverige är det grå och det regnar men är varmt.
Ca 2 dagar sedan skaffade jag en häftig iPhone App. Det kallas Sleep Cycle. Den kontrollerar hela fasen av sömn. För mig verkar det som att jag vaknade upp då och då på natten. Nu vet jag varför jag är så trött när jag vaknar, trots att jag sovit 10 timmar. Jag rekommenderar Appen! Det kostar bara 7 kronor.





Plany na dziś to pysznym śniadanku porządki w kuchni, zakupy i Lationo 0 17.30. ( może być zamiast tego Spinn, ponieważ jestem 3 w kolejce)

Planer för idag är sysslor i köket, shopping och Lationo kl. 17,30 efter gott frukost.. (Det kan i stället vara Spinn, eftersom jag är 3 i kö)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar