środa, 29 lutego 2012

Zumba and Core

Witam w ten wspaniały, słoneczny dzień.
Zaraz ruszam trenować ciężko do Actic. Dlatego, trzeba było zjeść bardziej kaloryczne śniadanie niż zazwyczaj. Dzisiaj w planie Core i Zumba :). Po nabraniu trochę sił na treningu czas będzie ruszyć do pracy na popołudniową zmianę. Przez to ominie mnie ważny mecz piłki nożnej dzisiaj. Polska-Portugalia :(. Trzymam kciuki za naszych chłopaków!.

Välkommen till denna underbara, soliga dag. 
Snart går jag till Actic för att träna hårt. Därför åt jag frukost som innehåller fler kalorier än vanligt. Planen för idag är Core och Zumba :). När jag har fått lite styrka i träningstid börjar jag arbeta kvälls pass. Pga detta missar jag en viktig fotbollsmatch i dag. Polen-Portugal :( Håller tummarna för våra gubbar!.




2 komentarze:

Komentarz&Comments&Kommentar