czwartek, 28 czerwca 2012

HOLIDAY !!

Od wczoraj od godziny 15.30 mam urlop!!!. 3 tygodnie :). Oczywiście jak urlop to choroba&przeziębienie. Co roku tak jest. Jak mam urlop to albo antybiotyki albo leżenie w łóżku. Tym razem się nie dam. Mimo złego samopoczucia, poranek spędziłam na opalaniu. Zaraz wychodzę na kolację do Claudii koleżanki z pracy. Będzie super. Miłego dnia!!!

Från 15,30 igår har jag min semester!. 3 veckor :). Naturligtvis börjar jag den med en sjukdom och förkylning. Varje år är det samma. Jag börjar den med antingen antibiotika, eller ligger i sängen. Den här gången ska jag inte göra det. Trots sjukdomskänsla, tillbringade jag förmiddagen med att sola på balkongen. Snart ska jag till Claudia ifrån jobbet på tjejmiddag. Det kommer att bli kul. Ha en trevlig dag!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar