niedziela, 22 lipca 2012

Ladies' evening

Na zakończenie urlopu zorganizowałam spotkanie z dziewczynami z pracy. Długo zastanawiałam się na tym, co zrobić do jedzenie. W końcu zrobiłam makaron zapiekany z kalafiorem i sosem serowym. Na deser lody z owocami. Wszystkim smakowało. Pogoda dopisała i siedziałyśmy na balkonie. Biedni sąsiedzi trochę się nasłuchali naszego śmiechu :D:D:D.
We wtorek już do pracy. Najchętniej to bym jeszcze została tydzień.

Vid slutet på min semester organiserade jag ett möte med tjejerna från arbetet. Har under en lång tid funderat vad jag ska göra för mat. Till slut gjorde jag pasta med rostad blomkål och ost sås. Till dessert, glass med frukt. Allt smakade. Vädret var bra och vi satt på balkongen. Stackra bara mina grannar, som lysnade hela kvällen vår skratt: D: D: D. 
På tisdagen tillbaka till jobbet. Jag skulle gärna ha varit en vecka till hemma.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar