poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Having fun

Kolejny weekend minął bardzo szybko. Praca. Poza tym, byliśmy z kochanie w sobotę u Karoliny na grillu. Pełna chata gości z Polski i Malmö. Pyszne jedzonko z grilla. Szczerze, to byłam wykończona po pracy. Nic mi się nie chciało i bolała mnie głowa. Z czasem wszystko minęło. Mariusz z dzieciakami oblewali się wodą i "pływali" w basenie, a raczej się do niego wrzucali. Resztę pochłonęła poważna dyskusja przy drinkach. Mój tekst wieczoru "żeberka od zeberki" (jedliśmy żeberka a ja miałam na sobie sukienkę w zebry). W nocy nauka tańca. Ha ha nic mi nie wychodziło. Mam dwie lewe nogi do tańca.

En annan helg har gått väldigt snabbt. Jobbet. Dessutom var vi med älskling på lördag hos Karolina på en grill. Full huset med gäster från Polen och Malmö. En läcker mat från grillen. Ärligt talat, var jag helt slut efter jobbet. Orkade ingenting och hade ont i huvudet. Allt gick över med tiden. Mariusz med barnen plaskade med vatten och "simmade" i poolen, eller kastades varandra till poolen. Resten av vuxna var absorberade allvarlig med diskussion och drinkar. Min text av kvällen var "revbenen från zebra" (vi hade revben och jag var klädd i en klänning i en zebra). På natten, var det dags att lära sig att dansa. Ha ha jag kan inte det. Jag har två vänsterfötter att dansa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar