poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Monday, monday..la la la

Poniedziałek. Znowu!. Mam wrażenie jak by weekendu wogóle nie było. Ale tak to już jest. Wszystko co dobre, szybko się kończy. Dziś miałam do pracy na po południu. Zdążyłam zrobić szybki obiad i pranie. Nowy pielęgniarz zaczyna u nas dzisiaj na oddziale i będę go przez 2 tygodnie szkolić. Zobaczymy...
Leżę już w łóżku i próbuję zasnąć, jutro rano trzeba wstać do pracy....DOBRANOC!!!


Måndag. Igen!. Jag har intrycket som om helgen var inte alls. Men ja det är ju så. Alla goda saker kommer till ett slut. Idag jobbade på eftermiddagen. Jag kunde göra innan det en snabb middag och tvätt. Ny sjuksköterska börjar med oss i dag på avdelningen och jag kommer att inskola honom i 2 veckor. Vi får se ... Jag ligger i sängen och försöker sova, i morgon stiger jag upp för arbetet .... GOD NATT!

http://houndingtheworld.blogspot.se/2012/07/7-cures-for-monday-sickness.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar