wtorek, 26 listopada 2013

Happy birthday to ME!!

Dziś są moje urodziny!!! Czas leci nieubłaganie...Najważniejsze jest korzystać z każdej godziny, minuty, sekundy...bo niestety....młodsi już nie będziemy. :)
Z samego rana, zaskoczył mnie dzubek prezentem. Kalendarz adwentowy z kosmetykami z The Body Shop. W pracy wszyscy gratulowali i pół oddziału szpitalnego zaśpiewało mi "Sto Lat". Wzruszyłam się.
Po pracy wspólna kolacja i ciastko z kochanie.
Teraz idę spać, bo jestem bardzo zmęczona.
Dziękuję wszystkim za życzenia, te na Facebooku, w smsie i złożone osobiście. BUZIAKI!!!

Idag är min födelsedag! Tiden går obevekligt ... Det viktiga är att använda alla de timmar, minuter, sekunder som vi hat ... för tyvärr .... vi blir inte yngre. :) 
På morgonen överraskade mig älskling med en present till mig. Julkalender av kosmetika från The Body Shop. 
På jobbet har alla gratulerat mig och sjungit "jag mår hon leva". Jag blev rörd. 
Efterjobbet en gemensam middag och tårta med älskling. 
Nu går jag för att sova, för jag är väldigt trött. 
Tack alla för era lyckönskningar,  på Facebook, i SMS och perspnliga. Puss och kram!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar