wtorek, 18 września 2012

Dentist sadist...

Nowy tydzień przed nami. Poniedziałek. Wizyta u dentysty. Niczego nieświadoma, poszłam zadowolona do dentysty. Okazało się, że muszę usunąć operacyjnie 2 zęby mądrości.!!!! Pierwsza operacja już jutro!!!. Najlepsze jest to, że będzie mnie to kosztowało prawie 4.000 koron. Oprócz tego będzie trzeba pare innych rzeczy zrobić z zębami. Łącznie może mnie to wyjść 20.000 koron. Trzeba być miliarderem w Szwecji, żeby mieć pieniądze na dentystę. Wrrrr.. Teraz antybiotyk przed zabiegiem...jutro 9.30 godzina zero...

Ny vecka har redan börjat. Måndag. Ett besök till tandläkaren.Omedveten och glad gick jag till tandläkaren. Det visade sig att jag måste ta bort två visdomständer via operation.! Den första operationen i morgon!. Det bästa är att det kommer att kosta mig nästan 4.000 kronor. Dessutom behöver jag ett par andra saker att göra med tänderna. Totalt kan det kosta mig 20.000 kronor. Man måste vara en miljardär i Sverige för att pengar till en tandläkare. Wrrrr .. Nu, ett antibiotikabehandling innan operationen ... 9,30 imorgon dags för mig....

http://www.optimdent.pl/#/usuwanie-zebow/4555226522

http://milcarz.pl/leczenie/temat/pokaz/chirurgia-i-mikrochirurgia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar