środa, 5 września 2012

September Please be good!!

Mamy wrzesień. Już pierwszy tydzień mija. Szok. Nie wiadomo kiedy. Pogoda dopisuje. Jak nigdy, słońce świeci i jest ciepło. Oby tak dalej.
Poza tym jestem przeziębiona. Musiałam wyjść szybciej z pracy. Dla mnie to nic nowego. To standard. Jak co roku, na jesień zaczynają się moje choroby.
Zobaczymy jak to będzie, jutro jedziemy do Taxinge na dni planowania z pracy. Trzeba się położyć spać już o 20.00

Vi har September. Redan den första veckan har går. Shock. Jag vet inte när. Vädret tillåter. Inte som det har varit, solen skiner och det är varmt. Hänga med. 
Dessutom är jag förkyld. Jag var tvungen att gå snabbare ifrån jobbet idag. För mig är detta inget nytt. Det är standard. Som varje år, på hösten börjar min förkylning. 
Vi får se hur det blir i morgon, vi ska till Taxinge på planeringsdagar ifrån jobbet. Jag måste lägga mig tidigare idag  för att sova längre.

www.kwejk.pl


http://www.medigo.pl/twoje-zdrowie-grypa/domowe-sposoby-na-przeziebienie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar