poniedziałek, 3 września 2012

Instagram

Wczoraj zalogowałam się na Instagram. Program na Iphone i Android. Udostępnia się zdjęcia i każdy kto ma dostęp do moje konta może je oglądać. Chcesz mi towarzyszyć...mój login : nurseslive
Na Instagram znajdziecie więcej zdjęć niż na blogu :).
Zapraszam!
Masz swoje konto i chcesz bym cię "śledziła", możesz napisać swój login w komentarzu :)

Igår har jag loggat in till Instagram. Program för iPhone och Android. Lägger in bilderna och alla som har tillgång till min konton kan ses dem. Vill du följa mig ... min loggin är: nurseslive 
Instagram hittar du fler bilder än på bloggen :). 
Ni är välkomna! 
Har du ett konto och vill att jag "följer" dig, kan du skriva ditt loggin i kommentar :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar