wtorek, 11 września 2012

Taxinge Day 2

W piątek pojechaliśmy do Taxinge. Dzień drugi planowania. Znowu zaczęło się od wspólnego śniadania i wykładów. Później rzecz, której nie zapomnę do końca życia. Zadanie na wysokości. Musieliśmy przejść po 3 różnych linach na wysokości 15 metrów. Już od samego początku nie szło mi najlepiej. W połowie drogi na pierwszej linie, myślałam, że spadnę. Straciłam całkiem siłę w ręce. Cała spuchła. Przejście po pni poszło ok. Później przejście z jednej na drugą linę na wysokości tak sobie. Trzecia lina poszła najlepiej. Na koniec tylko zjechać na linie w dół. Ojjj! Nigdy w życiu tego nie powtórzę. Po wszystkim tort. Nie było noża, to jeden z naszych opiekunów pokroił go siekierą. Też tak można. ha ha

fredag ​​åkte vi till Taxinge igen. Den andra dagen av planering. Återigen startade från en gemensam frukost och föreläsningar. Sedan gjorde vi någontin som jag aldrig kommer att glömma. Bekämpa rädsla på höghöjdsbana. Vi var tvungna att gå efter 3 olika rep på en höjd av 15 meter. Från början gick det inte bra. I mitten av vägen på den första raden, trodde jag att jag kommer att falla ner. Jag tappade styrka i handen. Den blev svullen på en gång. Övergången genom stammarna gick ganska bra senare övergång från den ena till den andra rep i höjden så där. Den tredje raden har gått bra. På slutet skulle man bara glida ner. Ojjj! Aldrig mer i mitt liv. Efter allting fick vi tårta. Det fanns inte en kniv, då en av våra handledare skivade den med en yxa. Det kan man också göra :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar