poniedziałek, 29 kwietnia 2013

IKEA with Kali and Oskar.

Piątek spędziłam w IKEI z Karoliną i Oskarem. Kupiłam parę drobnych rzeczy. Bardzo jestem zadowolona z kwiatu. Zjedliśmy tam obiad: grillowany kurczak z warzywami i frytkami, deser: kawa z musem czekoladowym i loda po samych zakupach. Fajne takie wypady! Trzeba koniecznie powtórzyć.
Po południu oglądałam z kochanie serial "Gra o tron" i popijałam drinkiem z żubrówki. Pychota.
Po całodniowym chodzeniu po IKEI byłam tak zmęczona wieczorem, że już o 22 spałam. ZZzzzZzz....

Igår var jag med Karolina och Oskar i IKEA. Jag har köpt några små grejer. Jag är jätte nöjd över min ny blomma. Vi åt där lunch: grillade kycklingfile med grönsaker och pommes, sedan efterrätt: kaffe med chokladmus och ett glass efter handlingen. Det var jätte roligt aväntyr! Vi måste göra om det!
På eftermiddag tittade jag med min älskling på en tv-serie "Game of Thrones", och drack drinar med polsk vodka ZUBROWKA. Gott!
Efter en heldag handling på IKEA blev jag så trött så jag sömnade redan vid 22 tiden. ZZzzZZzzz.....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar