niedziela, 7 kwietnia 2013

Weekend...

Kolejny weekend mija. W piątek przed pracą, byłam z Adim, Karoliną i dzieciakami w mieście na lodach i na zakupach.
W sobotę kolejne zakupy. Tym razem w HMie. Zużyłam moje bony na zakupy. Kupiłam bluzkę na ramiączkach, jeansy i podkład do makijażu. Później na popołudniową zmianę do pracy. Urwanie głowy. Mnóstwo rzeczy do roboty i nieplanowanych przypadków. Oj oj....nigdy więcej takich dni!!. Po pracy na odreagowanie musiałam wypić kieliszek wina!!. Aduś był na walkach UFC w Stockholmie, to ja oglądałam sobie filmy i seriale.
Dzisiaj padał przelotnie śnieg!!!!!!!!!!!! Zima pokazuje się chyba ostatni raz, przed tym jak odejdzie od nas na dobre. Brrr, zimno. Szybkie zakupy z dziubkiem i małe porządki.

En annan helg passerar. fredag​​, innan arbetet var jag med Adi, Karolina och barnen i staden för glass och shopping. 
lördag, mer shopping. Den här gången på HM. Jag använde mina kuponger. Jag köpte en blus-shirt, jeans och makeup primer. Senare på eftermiddagen blev det jobbet.Hade ont i huvudet. Massor av saker att göra och oplanerade situationer. Oh oh .... inga fler sådana dagar!. Efter jobbet var jag tvungen att återhämta sig från dagen med ett glas vin!.Adi var i  Stockholm  på en UFC gala och jag tittade på filmer och TV-serier hemma. 
Snö föll kort idag!! Vintern visar uppsig för sista gången, innan den går ifrån oss för gott. Brrr, kallt. Snabb shopping med älskling och lite städning.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar