poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Happy Easter

Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Święta minęły bardzo szybko. 
Wielki Piątek spędziłam w pracy. A tam mnóstwo słodyczy od szefostwa szpitala. Mniam...
W Wielką sobotę byliśmy z dziubkiem na zakupach w polskim sklepie, ciasto i szynki kupione. Wieczorem robiłam sałatkę z tuńczyka.
Niedzielę wielkanocną, zaczęliśmy z dziubkiem od wspólnego śniadania. Po śniadaniu pojechałam spalić kalorie na siłowni, tańcząc 55 min streetdance. Po południu wpadli Emila z Danielem i dzieciakami na kawę i ciastko. Wieczorem poszliśmy z kochanie do nich na świątecznego drinka i wino.
To tak w skrócie minęły mi święta.
Mam nadzieję, że nie zapomnieliście przestawić zegarków na czas letni. Godzina do przodu i mniej snu...

Glad Påsk!
Påsk gick mycket snabbt. 

Långfredagen tillbringade jag på arbetet. Där fans det mycket godis ifrån sjukhusledningen...Mmmm 
Påskafton var vi med älskling i den polska butiken, köpte en tårta och skinka. På kvällen gjorde jag en sallad med tonfisk.
Påskdagen började vi med älskling med en gemensam frukost. Efter frukosten gick jag till gymmet för att bränna kalorier genom att dansa streetdance 55 minuter. På eftermiddagen kom Emila med Daniel och barnen för kaffe och kaka. På kvällen gick vi till dem för påskens drinkar och vin. 

Jag hoppas att du inte har glömt att ställa klockor till sommartid. -En timme fram och en timme mindre sömn.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar