poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Parents visit

Hej!
Mało piszę, bo nie mam kiedy. Rodzice przylecieli z bratem do nas z Polski. Zostaną tydzień.
W weekend sobie trochę popiliśmy. W końcu napiłam się mojego ulubionego piwa. DESPERADOS. Piwo o smaku teguilli. Uwielbiam je. 
W niedziele spacer z mamą do miasta i na chwilę do pracy. Musiałam odebrać, mój licznik kroków. Później napiszę o co chodzi. :D
Dzisiaj spacer w deszczu do ICA na zakupy i pieczenie ptysi. Mniami. Po zakupach, granie na Wii Playstation. Tenis, kręgle, łucznictwo, tańce itd.

Hej!
Nu skriver jag lite mindre, för att jag har inte någon tid. Föräldrar kom med min bror till oss från polska på besök. Stannar har en vecka.
I helgen lite drinkning. Äntligen drack jag min favorit öl. Desperados. Öl med smak av teguilla.. Jag älskar dem. 

söndag promenad med min mor till staden och till mitt jobb för en lite stund. Jag var tvungen att hämta, min stegräknare. Jag kommer att skriva senare varför.
Idag, en promenad i regnet till ICA för shopping och sedan bakning av goda kakor. Mniami. Efter shopping, spelade vi Wii Playstation. Tennis, bowling, bågskytte, dans, etc.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar