poniedziałek, 11 lutego 2013

ACNE KILLER

ACNE KILLER
Maseczka oczyszczająca usuwająca trądzik.
Czarna, rewolucyjna maseczka oczyszczająca typu PEEL OFF, która pomaga w zwalczeniu niedoskonałości i trądziku. Jest ona fenomenem na amerykańskim rynku podobno usuwa trądzik w zaledwie kilka minut. Efekt faktycznie jest wyczuwalny już po pierwszej aplikacji. Skóra jest niesamowicie gładka i aksamitna w dotyku.


Po nałożeniu maski na twarz od razu wyczuwalny jest przyjemny efekt chłodzenia. Kolor maski jest dość dziwny i niespotykany ponieważ jest ona czarna. (Nie brudzi ona ubrań bo jest to maska typu peel off, którą da się później po zastygnięciu po prostu zrolować.) Maska dość długo zastyga bo trwa to około 30 minut. Po jej zastygnięciu ciężko jest mówić ponieważ skleja ona się w całość. Ściągnąć można ją na dwa sposoby zrywając tak jak się to zazwyczaj robi z maskami peel off albo zmyć ciepłą wodą. Ja wybrałam opcje zrywania, czyli tą mniej przyjemną wersję. Byłam jednak przygotowana na ból. Zrywanie jej uprzedzam boli i to nawet bardzo po przy okazji pozbywamy się paru włosków ponieważ maska bardzo mocno przykleja się do naszej skóry. Oczywiście tak jak wspomniałam wcześniej maskę można bardzo łatwo zmyć ciepłą wodą.
Jednak sposób, który wybrałam ja sprawił, że moja skóra była zaczerwieniona ale w dotyku dosłownie jak skóra niemowlaka. Po jej zerwaniu należy buzię mocno nawilżyć ja do tego celu użyłam kremu na noc ponieważ są one o wiele silniejsze od tych przeznaczonych na dzień. Kosmetyk wsiąknął w skórę w błyskawicznym tempie jak nigdy wcześniej. Buzia parę dni po użyciu maski nadal była mocno nawilżona a okolice nosa wygładzone bez wyczuwalnych grudek.


Zamówiłam ostatnio zamiast 5 sztuk. 5x5 sztuk i mam ich 25. Może jest ktoś chętny? Mogę sprzedać. 8zł za sztukę.


ACNE KILLER
Rengörande mask som tar bort akne.
Svart, en revolutionerande rengörande mask som lossnar, vilket bidrar till att övervinna eventuella brister och akne. Det är ett fenomen på den amerikanska marknaden som uppenbarligen  tar bort akne på bara några minuter. Effekten är verkligen märkbar efter den första applikationen. Huden är otroligt smidig och sammetslen vid beröring.
 

Efter applicering av masken i ansiktet omedelbart kände en behaglig kylande effekt. Mask torkar under en lång tid eftersom det tar cirka 30 minuter. Efter det stelnade den. Du kan ta bort det på två sätt antingen dra bort ifrån ansiktet som man gör med PEEL OFF masker eller tvätta bort med varmt vatten. Jag väljer mindre trevliga versionen. Men jag var beredd på smärtan. Det gör ont när man drar den, eftersom masken håller sig strikt till vår hud. Naturligtvis, såsom tidigare nämnts, är masken mycket lätt att tvätta bort med varmt vatten.

Gjorde dock det sätt som jag valde, men bokstavligen känns som en bebis hud. Efter allt du ska fukta ansiktet ordentligt. Några dagar efter att ha använt masken känns det att näsan är återfuktad och mjuk utan påtagliga klumpar.


SIST BESTÄLLDE JAG FÖR MÅNGA MASKER. iSTÄLLET 5 BESTÄLLDE JAG 5X5 OCH JAG HAR 25 STYCKEN NU. ÄR DU INTRESSERAD? JAG KAN SÄLJA NÅGRA. 1 ST FÖR 22 SEK. SKRIV TILL MIG OM DU VILL KÖPA.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar