wtorek, 19 lutego 2013

Time goes quickly

Hej!
Nie chce mi się wierzyć, że już połowa tygodnia. Dni przelatują mi między palcami. Nic nie mogę zdążyć zrobić. W niedziele był u nas Daniel jako akwizytor. Sprzedawał odkurzacz, który odkurza, pierze, oczyszcza powietrze i czyści. Fajna rzecz...szkoda tylko, że taka droga. 40.000 koron za jeden odkurzacz!!!!!
Poniedziałek zleciał szybko w pracy. Mamy nową pielęgniarkę na oddziale i jestem odpowiedzialna za jej szkolenie. Jak na razie wszystko idzie ok.
Dzisiaj praca, a po pracy trening. 25 min na bieżni i 55 min treningu grupowego PULS. Po treningu smoothie z malin i banana. Pychota.
Na stole czekały  na mnie piękne tulipany od dziubka. Kocham Cię!!

Hej! 
Jag vill inte tro att hälften av veckan har redan gått. Dagar går jättefort. Jag hinner inte göra någonting. På söndagen var Daniel hos oss som försäljare. Säljar dammsugare som dammsugar, tvättar, städar och renar luften. Cool sak ... Jag önskar bara att den skulle vara billigare. 40.000 kronor för en dammsugare! 
Måndag flög förbi snabbt på jobbet. Vi har en ny sjuksköterska på avdelningen, och jag är ansvarig för hennes inskolning. Hittills allt går ok. 
Idag jobbet och efter jobbet träning. 25 minuter på löpbandet och 55 minuters gruppträning Puls. Efter träningen smoothie med hallon och banan. Gott!. 
När jag kom hem såg jag fina tulipaner på bordet ifrån älsklingen. Jag älskar dig!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar