czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartek 2013

Przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Praca i obowiązki domowe zajęły cały mój czas. Ale staram się nadrobić.
Po pierwsze to zima powróciła. Na początku tygodnia śniegu już prawie nie było widać, a wczoraj spadło go dwa razy tyle. Śniegu prawie po kolana.
Po drugie, nadal nie mogę trenować. Noga ciągle boli i już nie wiem co mam robić. Czas chyba na wizytę u lekarza.
Poza tym, to mamy dzisiaj w Polsce tłusty czwartek. Wszyscy jedzą pyszne pączki. Ja kupiłam parę pączków i poszłam z Adrianem do Karoliny. Kawa, pączki, zabawa z dzieciakami, kolacja, wino i do domu.
Dziękuję za miłe po południe. LOVE!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på så länge. Arbete och familj tog all min tid. Men jag försöker komma ikapp. 
För det första har vinter återvänt. Tidigare i veckan var snön nästan inte alls, och igår kom det igen jättemycket. Snö nästan till knäna. 
För det andra kan jag fortfarande inte träna. Ben gör fortfarande ont och jag vet inte vad jag ska göra. Nog dags att träffa en läkare. 
Dessutom är det i dag i Polen fettisdagen. Vi äterläckra munkar. Jag köpte ett par munkar och gick med Adrian till Karolina. Kaffe, munkar, leka med barnen, middag, vin och hem.
Tack för den fina eftermiddagen. LOVE!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar