niedziela, 10 lutego 2013

Candy Crush Saga

JESTEM CHORA!!! ZNOWU!!!
Miałam pracować weekend, a zamiast tego siedzę w domu i się nudzę. Ale znalazłam sposób na nudę. Bardzo uzależniająca gra. CANDY CRUSH SAGA. Gra na Facebooku i na Iphona. Do ściągnięcia w AppStore za darmo. Łączy się cukierki tego samego koloru, po to by przejść planszę i wykonać konkretne zadanie. Naprawdę bardzo wciągająca gra. Polecam jeli sie nudzisz.

Jag är sjuk! IGEN!
Jag skulle jobba i helgen, men i stället sitter jag uttråkad hemma. Men jag hittade ett sätt att ha det roligt. Mycket beroendeframkallande spel. CANDY CRUSH SAGA. Spel på Facebook och iPhone. Du kan ladda ner den från AppStore gratis. Anslut godis i samma färg för att flytta brädan och utföra en specifik uppgift. Ja, verkligen beroendeframkallande spel. Jag rekommenderar om du har tråktigt.




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar