sobota, 13 lipca 2013

Jogging

Dzisiaj spałam do 10. A na 10 zapisałam się na Cirkel na siłowni. Musiałam niestety odwołać. Zamiast tego jogging. Teraz trochę żałuję. Straszny upał, ponad 30 stopni. Strasznie się zmęczyłam, spociłam  i teraz głowa od słońca boli. No ale, czego się nie robi dla treningu. Słońce, deszcz, śnieg to tylko zwykłe wymówki.

Idag har jag sovit till 10. Och kl. 10 har jag bokat Cirkel på gymmet.Tyvärr var jag tvungen att avboka den då. Istället för Cirkel blev det jogging. Nu, är det lite beklagande. Scary värme över 30 grader. Nu är jag ruktansvärt trött, jas svettades jättemycket och jag har ont i huvudet ifrån solen. Nää, men vad man inte gör för ett träningspass. Sol, regn, snö, det är bara de vanliga ursäkter.







2 komentarze:

  1. nie ma złej pogody są tylko słabe charaktery! - Ania

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar