niedziela, 28 lipca 2013

NIKE shoes

W sobotę rano pojechaliśmy: ja, Adi, Madzia i Karolina odwieść ich tatę na lotnisko, bo wracał do Polski. W drodze powrotnej zakupy w sklepie z wyprzedażami na odzież i obuwie sportowe STADIUM. Ja kupiłam sobie buty NIKE do biegania. Przecena z 800 koron na 350 :). Po zakupach zgłodnieliśmy i wpadliśmy do MAXa na obiad. Ja z moją dietą, zamówiłam sałatkę z kurczakiem i Colę Light. Pychota!!!!

På lördag morgon åkte vi: jag, Adi, Madzia och Karolina lämna deras pappa på flygplatsen, som återvände till Polen. På vägen tillbaka stannade vi i butiken med REA kläder och sportskor Stadium. Jag köpte en Nike löparskor. Rabatt från 800 kronor till 350 :). Efter shopping blev vi hungriga och stannade på Max för lunch. Jag med min diet, beställde en sallad med kyckling och en Coke Light. yummy!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar