czwartek, 11 lipca 2013

Time for changes!!

Czas na zmiany. W stylu życia, nawykach żywieniowych i treningu. Hmmm....ile razy już to mówiłam?? Ile razy moja motywacja zakończyła się fiaskiem? Sama już nie wiem. Ważne ile razy się podniesiesz po porażce, niż ile razy poniesiesz porażkę.
Tym razem, mam zamiar utrzymać się w postanowieniach.
Uzyskałam pomoc, w sprawach związanych z pożywieniem od profesjonalisty.
Treningi na najbliższy tydzień, zaplanowane.
Koniec z nic nierobieniem. Nic nie ma za darmo. Jak się chce to trzeba się namęczyć.
Dzisiaj pożywne śniadanie, bogaty w białko obiad i przepyszna przekąska po treningu. 
ZUMBA 55 min z Anią.

Dags för en förändring. Med livsstil, matvanor och motion. Hmmm .... hur många gånger har jag sagt det? Hur många gånger min motivation var ett misslyckande? Jag vet inte. Det är inte viktigt hur många gånger du faller, det är viktigt hur många gånger du kommer upp efter att du har fallit.
Den här gången kommer jag att hålla mig i bestämmelserna. 

Jag fick hjälp i frågor som gäller matvanor från en professionell. 
Träningen för nästa vecka, bokad. 
Slut på att göra ingenting. Ingenting är gratis. Om du vill måste du slita och jobba på det!
Idag näringsrik frukost, proteinrik lunch och läcker mellanmål efter träningen. 
Zumba 55 minuter med Ania.




Sandwich with ham and vegetables. For the egg and coffee with milk.

Vegetable salad, fish with dill cream sauce and potatoes with dill.

Natural cottage cheese with fruit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar