wtorek, 23 lipca 2013

Weekend. Work and party.

Witam po dłuższej przerwie. Cały weekend pracowałam i nie miałam czasu pisać. Dzisiaj wolne, więc nadrabiam zaległości. 
Jak już napisałam, weekend spędziłam w pracy. W sobotę mieliśmy imprezkę. Wieczorem przyszli do nas Alicja z Pawłem i Mikołaj. Wypiliśmy drinki i pojechaliśmy do miasta. Najpierw do baru na piwo i pyszne truskawkowe i ananasowe drinki, później na dyskotekę potańczyć. Wieczór zakończyliśmy w restauracji na kebabie. 
Ha ha sobota w sam raz na moje odchudzanie. No, ale raz na jakiś czas można. :)

Välkomna tillbaka efter ett långt uppehåll. Jag jobbade hela helgen och inte hade tid att skriva. Idag har jag en ledig dag, jag gör upp eftersläpningen. 

Som jag skrev, jag tillbringade helgen på jobbet. På lördagen hade vi fest hos oss. På kvällen kom till mig och älskling Pawel med Alicja och Mikolaj. Vi hade en drink stung och gick sedan till stan. Först hade vi stannat på baren för en öl och läckera jordgubbe och ananas drinkar, sedan gick vi till en disco för att dansa. Vi avslutade kvällen på restaurang och åt kebab. 
Ha ha en perfekt lördag för min bantning. Nej, men då och då man kan. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar