wtorek, 29 maja 2012

29 maja MAGDALENY

Witam wszystkich!
Kolejny chłodny dzień przed nami. Słońce świeci, ale to nic nie pomaga. Trzeba ubrać płaszcz do pracy. Szalik w torebkę na powrót z pracy. Brrr...
Dzisiaj mamy 29 maja, a w kalendarzu Magdaleny. Dostałam piękną kartkę od rodziców i brata. :) Najlepsze życzenia dla mnie samej i wszystkich Magd i Magdalen, które znam. :)

Hej alla! 
En till kall dag framför oss. Solen skiner, men det hjälper inte. Jag måste ha en kappa på mig när jag går till jobbet. Själ i väskan för att ta på mig när jag ska gå tillbaka...Brrr 
Idag har vi 29 maj, och i kalendern står det Magdalena. Jag fick en vacker kort från mina föräldrar och bror. :) Önskar Bäst för mig själv och alla Magda och Magdalena, som jag känner igen eller känner inte :)

På ditt namsdag..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar