poniedziałek, 7 maja 2012

Monday..

Mamy znowu poniedziałek. Z rana lekki przymrozek nas zaskoczył. -2 stopnie, ale na szczęście się ociepliło i słońce grzeje. Od godziny 8 rano, mam na sobie aparat do mierzenia ciśnienia. Muszę go mieć przez całą dobę, bez ściagania. Mierzy mi ciśnienie 2 razy na godzinę, a w nocy raz na godzinę. Nie wiem jak ja zasnę, jak mi co chwilę ściska rękę tak, że nie mam w niej żadnego czucia!!!

Vi har igen måndag. På morgonen överraskade oss lätt frost . -2 grader, men lyckligtvis är det varmare och solen värmer. Sedan kl.8 på morgonen har jag på mig blodtrycksmanchet som mäter blodtrycket. Jag måste ha den dygnet runt, utan att ta bort den. Mitt blodtryck mäts två gånger per timme, och på natten varje timme. Jag vet inte hur jag ska sova i natt när då och då pressar den handen så att jag har ingen känsla i den!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar