piątek, 25 maja 2012

Chinese food

Na samym początku przepraszam, że tak długo nie pisałam. PRACA!! i upał. Jest tak gorąco, że człowiek nie ma na nic siły, zwłaszcza po dniu w pracy. Plusem jest to, że na przerwie możemy wyjść przed szpital. Dzisiaj całe! 30 min siedzieliśmy na trawie i się opalaliśmy.
Po pracy spacer do domu. Zamówiliśmy z dziubkiem jedzenie chińskie. Dawno nie jadłam i miałam ochotę. Chociaż poprzednim razem skończyło się to wymiotami, dlatego miałam pewne obawy. Jak na razie czuje się dobrze. :)

I början är ledsen att jag inte har skrivit så länge. JOBBET! och värme. Det är så varmt, att man har inga krafter för något, särskilt efter en lång dag på jobbet. Fördelen är att vi kan gå på en paus från sjukhuset. Idag satt vi 30 minuter gräset och solade.
Efter jobbet, promenad till huset. Vi beställde kinesisk mat med älskling. Har inte ätit sådant mat på länge och jag var suggen. Jag hade vissa betänkligheter, eftersom förra gången efter ett sådant mat fick jag kräkningar. Jag mår bra...så länge...:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar