wtorek, 15 maja 2012

Od jutra../ Från imorgon

Od jutra...jak często wypowiadamy te słowa. Od jutra będę....i tu można sobie dodać. Od jutra będę się odchudzać...i co...i NIC!! Brak siły, wytrwałości...bo motywacja JEST. Zobaczymy. Od jutra zaczynam od nowa. Wstanę wcześniej, by iść na poranny jogging. Poza tym, mam wolne, a milion rzeczy do robienia w domu, więc dobrze się składa. Dobrze by było, jak by pogoda dopisała.

Från i morgon ... hur ofta säger vi de två orden. Från imorgon ska jag .... och här kan man lägga till vad man vill. Från och med i morgon kommer jag att banta ... och ... och INGET! Brist på styrka, uthållighet ... men motivationen är. Vi får se. Från i morgon ska jag börja om igen. Jag kommer upp tidigt för att gå en morgon joggingtur. Dessutom är jag ledig, och en miljon saker att göra hemma, så lika bra att passa på. Det skulle vara bra om vädret är bra.

Från och med imorgon: börjar jag träna, sluta äta godis, slutar jag dricka alkohol, röka, börja diet...etc.

Imorgon kommer jag upp ifrån sängen tidigare.

Jag börjar träna för att bli smallare....och nästa dag....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar