sobota, 19 maja 2012

Sleepy day

Pierwsza nocka za mną. Dzisiaj druga i ostatnia. Później wolne do poniedziałku.
Początek nocki minął szybko. Później już nieco wolniej. Nie mam co narzekać, bo to była jedna ze spokojniejszych nocek na oddziale. :) Senna zrobiłam się około godziny 3. Jak wróciłam do domu, około godziny 8, nie chciało mi się już spać i miałam problem zasnąć. Ale się udało. Spałam z przerwami do 17!!!!!! W sumie to tylko niecałe 8 godzin. Czyli normalnie. Teraz się szykuję na drugą nockę. Jedyne co teraz potrzebuję, by jakoś funkcjonować to jedzonko i KAWA!

Den första natten efter mig. Idag andra och sista. Senare ledig tills måndag. 
Början av natten gick snabbt. Efter lite långsammare. Jag klagar inte, eftersom det var ett av de lugnare nätter på avdelningen. Sömning gjorde jag mig ungefär vid 3 tiden. När jag kom hem, runt 8 det var svårt att somna . Men till slut gick det. Jag sov med jämna mellanrum upp till 17! Totalt knappt 8 timmar. Det är normalt. Nu är jag redo för en till natt. Allt som jag behöver nu för att på något sätt jobba är mat och KAFFE!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar