niedziela, 20 maja 2012

Tomorrow is MONDAY

Jestem już po drugiej nocce w pracy. Beznadziejnie mi się dzisiaj wstawało. Chciałam szybciej wstać (o 13.00), żeby nie mieć problemu z zasypianiem w nocy. Przez co, chodzę cały dzień śpiąca i zmęczona. Poza tym, mamy letnią pogodę dzisiaj. Można chodzić bez kurtek. Poszliśmy z dziubkiem do Madzi, bo siedzi sama w domu. No i weekend minął. Jutro znowu PONIEDZIAŁEK. Nienawidzę, gdy czekam na weekend, a on mija, jak by go wcale nie było.

Jag är redan efter den andra natt på jobbet. Hopplöst var det att vakna idag. Jag ville snabbt komma upp (13,00) för att inte ha några problem att sova på natten. På grund av detta, går jag hela dagen sömnig och trött. Dessutom har vi sommarväder idag. Man kan gå utan jackor. Vi tog med älskling en promenad till Madzia, som sitter ensam hemma. Tja, helgen redan gick. I morgon är måndag igen. Jag hatar när jag väntar på helgen, och den går, som om det var det inte.



Jag hatar när jag väntar på helgen, och den går, som om det var det inte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar