czwartek, 17 maja 2012

I'm hungry

Czemu tak jest, że jak ma się dietę, to człowiek jest cały czas głodny?. Dopiero co zjadłam śniadanie, a już czuję, że mi burczy w brzuchu!. Wczoraj cały wieczór sprzątałam i nie miałam czasu, na przejrzenie mojej nowej książki. Może w niej znajdę, jakieś fajne wskazówki, jak dobrze jeść i nie być głodnym. Teraz chwila ćwiczeń na brzuszki. Później spacer do pracy i spacer po pracy!. W końcu jest jasno, jak kończę o 21.30.
Miłego dnia!!!

Varför är det så, liksom när man har en diet, är man hungrig hela tiden?. Jag åt bara frukost, och redan känner jag att min mage morrar!. Igår städade jag hela kvällen och har inte haft tid att titta i min nya bok. Kanske jag hittar i den, några häftiga tips om hur man ska äta bra och inte vara hungrig. Nu snabba övningar magen. Sedan gå till arbete och gå från jobbet. Slutligen är det ljust, när jag slutar vid 21.30. 
Ha en bra dag!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar