środa, 10 października 2012

Brrrr...It`s cold..

Początek października, a temperatura spada już prawie do zera stopni.!!! Rano były tylko 2 stopnie. Nie lubię zimy, zimna i tych wszystkich grubych ciuchów, które trzeba na siebie zakładać w takie dni.
Na dodatek jestem chora. Gorączka złapała mnie wczoraj w pracy. Dziś nie chce mnie opuścić. Nie zostaje mi nic innego, jak zadzwonić do pracy i wziąć dzisiaj wolne.
Pędzę teraz do łóżka, postaram się później jeszcze coś napisać.

Början av oktober och temperaturen sjunker nästan till noll grader.! På morgonen var det bara 2 grader. Jag gillar inte vinter, kyla och alla de tunga kläder som man behöver ta på sig på den tiden. 
Dessutom är jag sjuk. Feber fångade mig igår på jobbet. Idag vill inte lämna mig. Det finns inget mer att göra än att ringa till jobbet och be om ledighet. 
Jag rusar till sängen nu, ska försöka skriva något mer lite senare.



2 komentarze:

  1. Hej Magda wpadnij do mnie ;) ja nie byłam chora przez ostatnie 3 lata no i teraz mnie w końcu dopadło :/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar