środa, 24 października 2012

Sacrifice...

Kolejne dni mijają, czas leci jak nieubłagany. Wczoraj byłam w pracy na ciekawym szkoleniu. Stomia.
Dostaliśmy parę upominków od sponsorów szkolenia. Niestety trochę nauki przede mną.
Dzisiaj nadgodziny w pracy. Nie dałam rady iść na siłownię. Ale by nie opuścić dnia treningu....45 minut na crostrainerze i seria brzuszków. Nie będę mieć wyrzutów sumienia, że nic nie robiłam.
Bez potu i poświęcenia nie ma sukcesu.!!!

Dagar försvinner och tiden flyger som en obeveklig. Igår var jag en intressant utbildning. Stomi. Vi fick några gåvor från utbildning sponsorer. Tyvärr har jag ganska mycket inlärning framför mig. 
Idag övertid på jobbet. Jag har inte hunnit att gå till gymmet. Men jag vill inte missa träningen .... 45 minuter på crostrainer och några stycken sit-ups hemma. Jag kommer inte att ha dålig samvete om att jag inte gjorde någonting. 
Utan svett och engagemang finns det ingen framgång.!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar