poniedziałek, 29 października 2012

New week, new challenges

Nowy tydzień i nowe wyzwania przed nami. Dziś na po południe do pracy. Przed pracą 45 min treningu na Wii Just Dance 4. Idzie się zmęczyć i to bardzo...202 kalorie spalone.

Po tej zmianie czasu na zimową nie mogę się przestawić. O 16 jest już tak ciemno, że chce się spać. Ledwo co dałam radę w pracy. Buzia to mnie cała boli od ziewania.
Do tego pada pół dnia deszcz i jeszcze bardziej ponuro na zewnątrz. Teraz czas spać jutro na rano.
Dobranoc!

En ny vecka och nya utmaningar. Idag jobbade jag kväll. Innan det  45 minuter träning på Wii Just Dance 4. Man blir så trött efter det, mycket trött... 202 kalorier förbrännande.
Efter denna förändring till vintertid kan jag inte vänja mig. Cirka 16 är redan så mörkt att man ville bara sova. Jag orkade knappt på jobbet. Det gör ont i ansiktet efter alla gäspningar. 
Dessutom regnar det en halv dag och det är ännu mörkare ute. Nu är det dags att sova, jobbar i morgon bitti. 
God natt!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar