środa, 31 października 2012

No job, no pain, no gain.

Dzień wolny od pracy. Jak zwykle w takie dni, robię zakupy, porządki. Szybka wizyta u dentysty. Położył mi lekarstwo no bolące zęby. Zobaczymy co dalej.
Wieczorem trening. Step i 25 min na bieżni. Nogi i plecy bolą, ale nic nie ma za darmo. Chcesz dobrze wyglądać pocierp trochę. Jak to moja koleżanka napisała na Facebooku: "Nie rozumiem dlaczego wszyscy mówią o swojej wadze..Słyszę to wszędzie, gdziekolwiek nie pójdę tam: moje uda są za grube, brzuch wylewa się ze spodni..zrób coś z tym, zamiast siedzieć i narzekać...od siedzenia i narzekania uda i brzuch nie schudną". Dobrze napisane.

Idag är jag ledig ifrån jobbet. Som vanligt i dessa dagar, städar jag och handlar. Sedan snabbt besök hos tandläkare. Han satte en medicin på värkande tänder. Vi får se hur det blir senare.
På kvällen träning. Step och 25 minuter på löpband. Det gör ont i bena och ryggen, men ingenting är gratis. Ville du se finnt ut träna hård. Som min vän på Facebook skrev: "Förstår inte varför alla är så fixerade utav sin vikt...just nu!! jag hör det överallt...vart jag en går, jag är tjock, och mina lår är för stora och min mage putar ut, gör något åt saken ist för att sitta och gnälla...man blir inte smal över att sitta och klaga!". Bra skrivet.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar