środa, 17 października 2012

Wednesday..

Po całym weekendzie w pracy, plus pon, wt. na rano, spałam dziś prawie do 11. Ząb nie przestał boleć. Byłam zmuszona iść do dentysty, żeby mi go "naprawił". Mam wrażenie, że teraz jest jeszcze gorzej...hmmm...może tylko jest podrażniony...Zobaczymy za parę dni.
Wieczorem miałam mieć wizytę u mojego lekarza. Co się okazało w recepcji, niby złożyłam wymówienie z ich przychodni!!!. To nie jest mój dzień. Kolejna wizyta u lekarza dopiero za miesiąc. Typowe.
Na koniec dnia małe zakupy. Kupiłam batony Naturdiet. Wspomagają odchudzanie. Jeden baton zawiera 220 kcal. Je się je zamiast posiłku. Są różne smaki. Ja kupiłam akurat kokosowy w polewie czekoladowej.

P.S Brawo dla polskiej reprezentacji w piłce nożnej...zremisowali z Anglią w dzisiejszym meczu o eliminacje do mistrzostw świata. 1:1.

Efter en helg på arbetet, samt mån, tis på morgonen, sov jag i dag nästan till 11.00. Det gör fortfarande ont i tanden. Jag var tvungen att gå till tandläkaren, för att "fixa" den. Jag känner att nu är det ännu värre ... hmmm ... kanske är den bara irriterad ... Vi får se om ett par dagar. 
På kvällen skulle jag ha ett läkarbesök. I receptionen sa de till mig att jag hade lämnat återbud!!. Det här är inte min dag. Ett annat besök till läkaren är inte förrän nästa månad. Typiskt. 
I slutet av dagen lite shopping. Jag köpte Naturdiet bar. Hjälper med viktminskning. En bar innehåller 220 kalorier. Man tar den i stället för en måltid. Det finns olika smaker. Jag har precis köpt en kokossmak täckt med choklad.

 PS Grattis till den polska fotbollslag ... 1:1 med England i dagens match
.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar