niedziela, 21 października 2012

Weekend...

No i po weekendzie. Za dużo to z niego nie skorzystałam. Sobota w pracy. Odebrałam paczkę z Tassimo. Zamówiłam nowe kawy do mojego ekspresu do kawy. Pychota. Karmelowe Latte i Herbata.
Niedziela praca. Po pracy trening - Streetdance!. Poza tym, to zamówiłam bilety do kina na 17 listopada. Druga i zarazem ostatnia część Zmierchu. Karolina i Dzenita szykujcie się.!!!

Nu är det slut på helgen. Jag hade inte så mycket att göra den här helgen. Lördag..jobbet. Sedan hämtade jag ett paket ifrån Tassimo. Jag beställde nya kaffesorter till min kaffebryggare. Läckerhet. Latte med smak av carmell och beställde också te. 
Söndag..jobbet. Efter jobbet träning- Streetdance!. Dessutom bokade jag biljetter till bio till den 17 novemper på den andra och sista del av Twillight Saga. Karolina och Dzenita det blir kul!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar