poniedziałek, 12 listopada 2012

IKEA

Dzisiaj miałam wolne od pracy. Małe porządki z rana i do szpitala po Monikę. Tam dowiaduję się, o jakiejś skardze od koleżanki z pracy. Już mi zepsuło to humor. Ale nie będę się przejmować. Spotkałam się z Moniką i pojechałyśmy na małe zakupy do IKEI. Ale się naśmiałyśmy. Głupoty nam do głowy przychodziły. Co widać na zdjęciach poniżej. Zapomniałam o wszystkich problemach.
Najbardziej jestem zadowolona z zakupu "poduszki" pod laptopa i światełka USB do laptopa. Nie muszę już palić światła w pokoju, żeby widzieć klawiaturę. :). Zabraknąć też nie mogło świeczek zapachowy. "Muszę" to mieć każdego wypadu do IKEI. Szybki hot-dog na zakończenie i do domu. Dzięki Monika za wypad!!!

Idag var jag ledig. Små pysslor på morgonen och sedan till sjukhuset för att träffa med Monica. Där tog jag reda på ett klagomål från en vän från jobbet. Detta har förstört stämningen. Men jag tänker inte oroa mig för det. Jag träffade Monica och vi åkte på lite shopping till IKEA. Vad vi skrattade. Dumheter kom till våra huvud. Du kan se det på bilderna nedan. Jag glömde alla problem. 
Jag är mest nöjd med "kudde" för laptop och USB ljus också till laptop. Jag behöver inte längre tända ljus i rummet för att se tangentbordet. :). Det gick inte att missa en doft ljus- ett "måste" att ha från IKEA. Snabb korv i slutet och åka hem. Tack till Monika för kvällen.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar