sobota, 17 listopada 2012

Party with friends from work

Mamy weekend. Mój piątek zaczyna się od gorączki. Jestem zmuszona wracać do domu z pracy po godzinie. O 13.00 wizyta u lekarza. Kontrola ciśnienia. Nie muszę już brać tabletek na nadciśnienie!!.
Wieczorem spotkanie ze znajomymi z pracy. Najpierw after party u Asy, później kolacja u Claudi. Mmmmm jak zwykle przygotowała Claudia pyszności. Było tak dobre, że pod koniec myślałam, że pęknę. Ha ha.
Standardowa gra w kalambury rysowane. Moja drużyna wygrała. Dziękujemy Claudia za super wieczór!!.
Jak wróciłam do domu byli tam też goście. Kieliszek wina i do łóżka. Czuję, że choroba mi wraca!!.

Vi har en helg. Min fredag ​​börjar med feber. Jag var tvungen att komma hem från jobbet efter en timme. Cirka 13,00 hade jag läkarbesök. Blodtryckskonytroller. Jag behöver inte ta piller för högt blodtryck längre!!!. 
På kvällen, träffade jag vänner från arbetet. Först after party hos Åsa, sedan middag hos Claudia. Mmmmm, som vanligt, har Claudia förberett delikattesser. Det var så bra att i slutet trodde jag att min mage exploderar. Ha ha. 
Vi spelade ordlek som vanligt hos Claudia. Mitt team vann. Tack Claudia för en bra kväll!. 
När jag kom hem fanns där också gäster. Ett glas vin och till säng. Jag känner att förkylningen kommer tillbaka till mig!!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar