niedziela, 4 listopada 2012

Weekend..

Pierwszy weekend listopada za mną. Spędziłam go głównie w pracy. W piątek wieczorem byliśmy z Adim i Jarkiem u znajomego na małej imprezce. Trochę się potańczyło i popiło.
W sobotę na rano do pracy. Po pracy byłam mega zmęczona. Do tego niedobór snu po imprezie. Jak zasnęłam o 17.00 tak pospałam do 20.00.
Niedziela też w pracy na rano. Trudny dzień. Rodziny które krzyczą i obrażają, pracownicy, którzy nie mogą się porozumieć. Ushh. Dobrze, że wcześniej wychodziłam na siłownie. Streetdance. Trochę lipa, bo byłam sama i jedna starsza kobieta.  Z drugiej strony cała sala dla nas!.
Zaniedbałam się ostatnio z treningiem. Muszę znowu wziąć się za siebie.
BUZIAKI!

 Första helgen i november har gått över. Helgen tillbringande jag mest på jobbet. I fredags kväll var vi med Adi och Jarek hos en vän på en liten fest. Vi dansade lite och drack några drinker.
I lördags var jag på morgonen på jobbet. Efter jobbet var jag helt slut. Det var brist på sömn efter festen. Jag sömnade 17.00 och vaknade vid 20.00.
I dag var jag också på jobbet på morgonen. Jobbigt dag. Anhöriga som klagar och skriker, medarbetare som kan inte komma överens samt kan inte samarbeta.  Ushh. Vad bra, att jag kunde gå tidigare för att träna. Streetdance. Det var inte så kul. Jag var ensam på den och en gammal tant. Å andra sidan hade vi hela gruppträningslokalen för oss.!
Jag var inte så duktig på träningen senaste tiden, måste komma i gång igen.
Puss!!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar