wtorek, 20 listopada 2012

Speaker for iPhone, Mp4, Mp3...

Kolejny tydzień mija. Ja nadal przeziębiona. Dzisiaj poszłam z gorączką do pracy. Musiałam. Ostatnie szkolenie ze stomii..zaliczone. Nie tylko ja jestem chora. Parę osób wzięło chorobowe, w tym tygodniu, a to dopiero wtorek. Jutro mam na szczęście na po południu to trochę wypocznę.
Dziś odebrałam też paczkę z głośnikiem do Iphona, mp3 czy mp4. Super. Działa na 4 baterie AAA. Ma sporą skalę dźwięku. Polecam. Do kupienia na Groupon.se.
Czas pod kołdrę, znowu. Najgorsze w tej całej chorobie jest to, że nie mogę ćwiczyć :(. Tęsknię za siłownią i zajęciami grupowymi.!!

Nästa en vecka passerar. Jag är fortfarande förkyld. Idag åkte jag med feber till jobbet. Jag var tvungen. Sista utbildningdag med stomi .. blev godkänt. Det är inte bara jag som är sjuk. Ett par personer på jobbet har sjukskrivit sig, denna vecka, och det är bara tisdag. Imorgon jobbar jag kväll då hinner jag vila lite. 
Idag fick jag ett paket med högtalaren till iPhone, MP3 och MP4. Super. Körs på 4 AAA-batterier. Den har en storskalig ljud. Jag skulle rekommendera den. Den finns att köpa på Groupon.se. 
Dags att lägga mig under täcket igen. Det värsta med detta hela sjukdomen är att jag kan inte träna : ( Jag saknar gymmet och gruppträning!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar