poniedziałek, 5 listopada 2012

It`s a lifestyle change...

Poniedziałek. Początek kolejnego tygodnia. Po całym weekendzie pracy miałam dzisiaj wolne. Jakoś czas szybko mi zleciał. Nic nie zdążyłam zrobić. Trochę porządków, obiad i na siłownie. Dzisiaj 30 min CORE i 55 min AFRO. Ciężko mi było na CORE bo bardzo mnie bolały nogi po wczorajszym Streetdance. Ha ha.
Dzisiaj miałam kolejne ważenie się. Waga poszła 0,5 kg w górę. Ale się nie przejmuję, bo jak się mówi mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Najważniejsze to się nie poddawać!!.
Ważny jest także styl życia. Żadna dieta Ci nie pomoże, jeśli nie ćwiczysz i źle się odżywiasz.

Måndag. Det är början av nästa vecka. Efter hela helgen på jobbet var jag ledig idag. Tiden gick jättefort. jag har inte hunnit göra mycket. Lite städning, lunch och träning. Idag var det 30 min CORE och 55 min AFRO. Det var svårt på CORE, jag hade fortfarande ont i bena efter gårdagens Streetdance. Ha ha.
Idag vägde jag mig igen. Vikten har gått upp 0,5 kg. Jag bryr mig inte, därför att, som många säger muskler väger mer än fatt. Det viktigaste är att ge inte upp!!.
Det är viktitgt med livstil. Ingen diet kommer att hjälpa om du inte tränar eller äter rätt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar